Vacature Hoofdtrainer VV Jubbega

30 april 2024 9:00

Trainer A-selectie VV Jubbega

Voor het seizoen 2024-25 is VV Jubbega op zoek naar een nieuwe trainer voor de A-selectie. In het huidige seizoen is door bestuur, TC en kaderleden in overleg met de eigen achterban besloten in te zetten op eigen (jeugd)spelers. Jubbega zal in het seizoen 2024-25 uitkomen in de 2e klasse zondag.

De selectie zal in de voorbereiding bestaan uit een grote groep. De groep zal bestaan uit eigen spelers, talentvolle jeugdspelers en ervaren spelers welke de afgelopen jaren in de 1e en 2e klasse hebben meegespeeld met ons vlaggenschip. Op deze wijze kan de nieuwe trainer zien welke mogelijkheden er zijn en welke spelers geschikt zijn om de kern van de A-selectie te vormen.

De trainingsdagen zullen op dinsdag en vrijdag zijn, waarbij in de voorbereiding uiteraard genoeg ruimte is om extra trainingen en oefenwedstrijden in te plannen.

Doordat VV Jubbega in de komende seizoenen in wil zetten op de eigen spelers zoeken we een trainer welke het in zich heeft om de komende jaren iets neer te zetten waarbij de identiteit van Jubbega gewaarborgd is en blijft. De rood-witte lijn zal zijn om jeugdspelers in te passen in de selectie en vanuit daar de resultaten te behalen in combinatie met de ervaren spelers welke zowel op als naast het veld de trainer kunnen ondersteunen.

In deze functie is dus samenwerking nodig met zowel jeugd als B-selectie om tot een zo succesvol mogelijk seizoen te komen. Uiteraard zoeken we ook iemand die past in de ‘Jubbega-mentaliteit’. Vanuit de club kan alle mogelijke ondersteuning worden verwacht om het ‘nieuwe’ VV Jubbega vorm te geven.

Samengevat zoeken wij een trainer welke;

- Twee keer in de week traint;

- Op de zondagen de coaching op zich neemt;

- In het bezit is van het juiste diploma (Uefa B / TC II)

- Zich kan identificeren met zowel het groeps- als het verenigingsbelang;

- Mee wil denken met de technische commissie voor de toekomst;

- De ambitie heeft om iets op te bouwen;

- Goed kan samenwerken;

- Voorop gaat in de strijd!

Sollicitaties met C.V. kunnen tot uiterlijk 17 Mei verstuurd worden naar:

[email protected],  t.a.v. TC Senioren