Procedure aanmelden nieuwe leden / wijzigen / opzeggen:

Stap 1: Nieuwe leden kunnen zich door middel van een inschrijfformulier ( onderaan de pagina te downloaden) of verkrijgbaar in de kantine.

Stap 2:
Het volledig ingevulde formulier wordt met pasfoto ( niet voor jeugd onder de 10 jaar) en kopie ID bewijs ingeleverd bij v.v.Jubbega,
postadres: P.W. Janssenweg 63, 8411 XS te Jubbega

Stap 3: Secretaris meldt het nieuwe lid aan bij de KNVB, waarop na akkoord een voorlopige spelerspas wordt toegezonden aan de club, zodat het nieuwe lid mag spelen. Na enige tijd volgt een definitieve pas. De contactpersonen berichten het nieuwe lid en de leider van het betreffende elftal dat de pas er is en voegt deze in het mapje van het elftal.

Overschrijving:
Overschrijvingen dienen voor 15 juni door de vereniging bij de KNVB te zijn ingediend.

1. Aanmelden bij de nieuwe vereniging met je relatiecode en/of spelerspas
2. Je vult en ondertekent het een inschrijfformulier in bij je nieuwe vereniging ( zie onderstaand downloadformulier)
3. De nieuwe vereniging vraagt het overschrijvingsverzoek digitaal voor je aan
4. De oude vereniging geeft digitaal akkoord voor deze overschrijving

vragen over overschrijving: [email protected]

Proeftrainingen zijn in overleg met bestuur mogelijk.

*)   Contributie bij aanmelding geldt voor een volledig seizoen.

Opzeggen lidmaatschap moet voor 30 juni schriftelijk worden ingediend bij het secretariaat van de vereniging. De contributie moet door de leden zelf worden stopgezet.

Download hier uw inschrijfformulier (ook voor overschrijvingen)
Download hier uw opzegging of wijzigingsformulier

Leeftijdscategorie Contributie per maand
Onder 19 € 13,00