Loop mee voor een pannakooi voor ‘t Heidefjild met de Sponsorloop sc Heerenveen

18 april 2024 8:15

Op woensdagmiddag 15 mei organiseert SC Heerenveen een grote sponsorloop bij het Abe Lenstra Stadion. Doordat Jubbega als club sportief partner is, mogen alle jeugdspelers van vv Jubbega (t/m 12 jaar) hieraan meedoen.
Een unieke belevenis, dat wil je niet missen!!!!!

Als jeugdspeler mag je weer meedoen aan deze unieke belevenis, waarbij je rond en door het Abe Lenstra gaat lopen met als doel zoveel mogelijk geld op te halen voooorrrr………….(tromgeroffel)
Een pannakooi op sportcomplex ’t Heidefjild.

Doe je mee?

15 mei dus, zet hem in je agenda. We starten om 16.00 uur. Bij het Abe Lenstra Stadion.

Behalve de sponsorloop bij het stadion organiseert SC Heerenveen ook nog allerlei andere voetbalactiviteiten. Het wordt dus een prachtig voetbaluitje!!

Zo werkt de Sponsorloop.

Voordat het zover is gaan we eerst met z’n allen op zoek naar sponsors voor onze club.

Alle jeugdspelers ontvangen hiervoor een persoonlijke actielink. Deze wordt verstuurd via de mail en je ontvangt hiervoor een flyer van je leider/trainer of iemand van jeugdzaken.

Vervolgens mag je deze link doorsturen naar iedereen die je maar wilt: familie, vrienden, buren collega’s van je ouders enz. Bijvoorbeeld via WhatsApp, of met de QR-code op de flyer.

Sponsors kunnen zich dan zelf aanmelden en betalen via jouw actielink. Wel zo gemakkelijk.

Helpt u mee?

Op www.sponsorloop.nl/vvjubbega/deelnemers kunt u zien wie er allemaal meedoen van vv Jubbega.

Wilt u sponsor worden? Klik dan op de actielink van een van de deelnemers.Hier kunt u zichzelf aanmelden als sponsor.

IMG_0732.jpeg

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!