van de voorzitter

16 januari 2023 9:00

Uiteraard wil ik beginnen iedereen een gezond en voorspoedig nieuw jaar toe te wensen.
En dat we ook op het sportieve vlak een mooi jaar mogen beleven.

Het zijn onzekere tijden. Hebben we de corona pandemie nog maar net achter de rug, brak er afgelopen jaar een wrede oorlog uit.

Hoewel het nog ver van ons bed lijkt zijn de gevolgen, uiteraard voor de slachtoffers het ergste, ook in onze samenleving te voelen.

En de v.v. Jubbega maakt zeker ook deel uit van onze samenleving.

Zeker met betrekking tot de energielasten, de alsmaar stijgende kosten van levensonderhoud voelt iedereen de effecten van de oorlog.

Gelukkig is de v.v. Jubbega een financieel gezonde vereniging en kunnen we voorlopig de stijgende lasten nog wel het hoofd bieden maar we zullen toch met z’n allen zuinig met de dure energie om moeten gaan. We zijn momenteel bezig om te zien of zonnepanelen voor ons haalbaar zijn.

Er liggen dit nieuwe jaar best wel een aantal uitdagingen voor het bestuur en ook voor de diverse commissies. Maar met z’n allen komen we daar ook wel weer uit.

Plaatst ons eerste zich voor de weekendcompetitie en zo ja hoe gaan we die primeur beleven…een mooie sportieve uitdaging lijkt mij.

Hoewel er dan veel wedstrijden op zaterdag zullen worden gespeeld is en blijft het uitgangspunt van de v.v. Jubbega dat we een zondag club zijn en blijven. Hoe lang we dat gaan volhouden zal de tijd moeten leren.

Ik zou zeggen, blijf gezond en dan zien we elkaar vast weer op ons prachtige sportpark.

Wolter Rozenberg