Jubileumweekend VV Jubbega - AFGELAST

25 maart 2020 16:00

Zoals bekend zijn er op maandag 23 maart j.l. verregaande maatregelen uitgevaardigd in verband met het Coronavirus.

Een van deze maatregelen betreft het verbieden van evenementen en bijeenkomsten. Deze maatregel geldt vooralsnog tot 1 Juni 2020.

Deze maatregel treft naast het sportieve en daarmee ‘voetbal’- gedeelte van onze vereniging ook het geplande jubileumfeest in het kader van het 75 jarig bestaan van onze voetbalvereniging dat op 17, 18 en 19 april 2020 gevierd zou gaan worden.

Helaas moeten wij u mededelen dat dit jubileumfeest geen doorgang zal kunnen vinden.

Dit spijt ons natuurlijk enorm. Het bestuur is van mening dat de gezondheid van een ieder vele malen belangrijker is dan feest vieren.

Iedereen is zich inmiddels bewust van de ernst en impact van het Coronavirus. We onderschrijven dan ook de genomen maatregelen.

In de loop van dit jaar zullen wij als vereniging op gepaste wijze evengoed aandacht aan het 75 jarig jubileum schenken. Op dit moment kunnen wij hierover nog geen exacte informatie geven.

Tot slot wil het bestuur de jubileumcommissie en anderen die hebben mee geholpen aan de voorbereiding hartelijk te bedanken voor hun inzet. We vertrouwen erop dat deze commissie met een alternatief plan komt om later dit jaar, op feestelijke wijze, terecht stil te staan bij het 75 jarig jubileum van onze mooie club.

Het bestuur van de v.v. Jubbega