Familiedag jeugd, 4 januari MFC de Kompenije

29 december 2022 9:45

Dit jaar zal voor het eerst een familiedag zaaltoernooi georganiseerd worden voor onze jeugdleden.

De opzet is verdeeld in drie verschillende tijdsblokken. Op deze manier komt iedereen zoveel mogelijk aan spelen toe en staat de jeugd zo weinig mogelijk stil.

De tijdsblokken zijn als volgt ingedeeld:

Tijdsblok 1: 9:30 tot 11:00. JO-8, JO-10/1 & JO-10/2
Tijdsblok 2: 11:00 tot 13:30. JO-11, JO-13 & MO-15
Tijdsblok 3: 14:00 tot 16:30. JO-14, JO-15 & MO-17

Zie hierbij de teamindelingen voor het toernooi, op basis van de opgaves die gedaan zijn.
Het wedstrijdschema hangt tijdens de familiedag op diverse plaatsen in de Kompenije.

Graag het verzoek aan alle jeugdleden om minimaal een kwartier van te voren aanwezig te zijn.

Via deze weg nodigen we ook Heiten & Memmen en de Pakes & Beppes om op woensdag 4-1-2023 de jeugd aan te komen moedigen.

Het Jeugdbestuur