Verlenging hoofdsponsorschap Albert Heijn Gorredijk

8 april 2020 11:15

Deze week werden door de regering de eerder opgelegde Corona maatregelen verlengd. Als gevolg hiervan heeft de KNVB de beslissing moeten nemen om de amateur competitie te stoppen. Een enorme domper voor alle verenigingen, voetballers en voetbal liefhebbers.

Hoe fijn is het dan dat we juist deze week ook het bericht kregen van Pieter Bijlsma van onze hoofdsponsor Albert Heijn Gorredijk dat hij het sponsorschap per komend seizoen opnieuw met 3 jaar wil verlengen. Een blijk van vertrouwen in onze mooie vereniging. Iets waar wij als verenging trots op zijn, maar zeker in deze moeilijke tijd, dankbaar voor zijn.

Daarom: Bedankt Albert Heijn Gorredijk!

Blijf gezond en hopelijk tot snel op ’t Heidefjild!