Bericht namens het bestuur

24 maart 2020 11:15

Geachte leden, donateurs, supporters en alle andere VV Jubbegaasters!

Momenteel houd de Corona-crisis Nederland in bedwang. Dat heeft verregaande gevolgen, ook voor ons voetbal. Om te kunnen zorgen dat het virus zo weinig mogelijk grip krijgt op ons allen zullen we ons aan de regels moeten houden. Dat betekent dit seizoen veel voor ons.

Al het voetbal ligt stil. Er kan niet getraind en gespeeld worden en de competities liggen stil. Op dit moment is er nog niks bekend over de afwikkeling van het huidige seizoen, dat zal dus afwachten zijn voor iedereen en wat de beslissing ook zal zijn, we zullen ons er bij neer moeten leggen.

Hoe de diverse geplande activiteiten van VV Jubbega wel/geen of in een andere vorm doorgang kunnen vinden, zullen we per activiteit communiceren. Dit zal gebeuren op de website en Facebook.

Toch zijn dit allemaal onbelangrijke zaken als we het hebben over gezondheid. Dat iedereen gezond blijft in deze moeilijke periode is veel belangrijker dan activiteiten die niet doorgaan.

En, als dit alles achter de rug is, zullen wij de draad weer oppakken en er tegenaan gaan als vanouds, dat is waar we met zijn allen voor staan en ook met zijn allen goed in zijn, dat heeft het verleden wel bewezen!

Voor nu citeren we de woorden van onze hoofdtrainer, Inne Schotanus; hou jezelf in conditie, bewaar afstand en wees zuinig op jezelf en de dierbaren om je heen. Hopelijk kunnen we snel weer in alle vrijheid, maar vooral met allemaal en iedereen, op en langs het veld staan.

Zorg dat je gezond blijft!

Namens het bestuur van VV Jubbega

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!